Thursday, March 10, 2011

tak boleh MAHAL lagi ker ? =,=



Assalamualaikum ~


Satu perkara yang aku suka buat bila dah sign in ke UsempOt ni ..
Taip www.airasia.com atau malaysia airlines ..
Then usha usha tarikh kat kalendar kuliah ..
Then berangan angan kalaulaa cuti mid sem boleh pulang ..
Then alihkan pandangan ke arah skrin lappy ..
Then terbelalak mata tengok harga tiket flight balik kL sahaja ~







Then bila dah tengok harga, mula laa rasa kecewa plus sedih ..
Kenapa ? Mengapa mahal sangat ? Tak boleh lagi mahal ?
Mula laa rasa sayu menerpa diri .. Haishh kenapa laa gatal buka
laman sesawang flight ni ? Kan dah mudaratkan diri sendiri =.=
Aku bukan anak orang kaya-loaded-anak datok menteri segala bagai
yang mampu balik tiap tiap minggu ~

Ini la masalah bila nak sangat belajar ke seberang laut ..
Dah dapat, gatal pula nak pulang ke rumah la kan ..
Mula la nak sumpah seranah kenapa LI / praktikal kos aku
kena buat time cuti sem bukan time waktu kuliah macam kos lain ? =.=

Haishh mula laa nak merungut tak reti nak bersyukur ..
Kan dah start dah tak reti nak redha dengan apa yang dah ada ~


Errrrr kerajaan tak teringin ker nak buat bridge terpanjang di dunia
yang menghubungkan antara semenanjung Malaysia dengan kepualauan borneo ?
Tak pon perkhidmatan kereta api merentasi laut china selatan ?
*okey anda semua boleh gelakkan aku sekarang


notakakitembam : tiba tiba rindu MIRI ~ what the heckkkkk ?!?!?!?!
(Alhamdulillah apa yang aku cari cari selama ni akhirnya telah ku temui .. Thanks Mr KA
bersusah payah tolong ringankan dugaan yang aku lalui sekarang ni .. Moga segala usaha
kami membuahkan hasil dan dapalah aku menjalani hidup seperti orang orang lain :')




No comments: