Sunday, March 6, 2011

CONTEST LALALOVY #1- EDIT PHOTO CONTEST

Assalamualaikum semuaaaaaaaa ;DD

Okay ni dah contest ke berapa pon tak ingat dah ..
Di tag oleh sahabat saya yang TEMBAMMMM haha ..
Dan pembuat atau pemilik contest ini ialah Cik Dyla ~
Dan ini adalah syarat-syarat penyertaan contest ini yep ~

1) Write the title " CONTEST LALALOVY #1 "
because there are 4 type of contest.

2) Put the edited picture that you want . Just 1 !

3) And also, put the picture before you edit it.

4)
Don’t forget to put the banner and
link ke blog Lalalovy and tag 3 blogger !





Ini adalah Banner dari Cik Dylla untuk contest nehh ..
Dan kamu kamu yang bertuah kena tag, toksah laa right click just click
kat banner yang cantik kat atas nii then boleh terus ke page Cik Dyla (:

And this is my picture ~

BEFORE

AFTER


Actually i'm not a pakar dalam bab bab mengedit ney =,=
Seriously dah lama dah teringin nak belajar dari orang yang
super duperb pakar tapi macam takde pon yang sudi menghulurkan bantuan ~
Aku buat buat jer taktaula nice or tak dan sebenarnya
nak mengedit gambar ni perlukan masa yang tengah hepi hepi gitu kan ?
Mood kena baikkk punya barulah hasilnya memberansangkan ..
Tapi kalau dah tangan tu memang pakar giler mood
tengah ngantuk pon aku rasa 'menjadi' jugaklaa gambar gambar tu kan ?

Aku suka pic atas ni sebab pemandangan belakang dia yang sangat best ^^
Walaupun da lebih sepuluh kali menjejakkan kaki ke pulau lagenda tu,
aku tetap sukaaaaaaaaaaaaaaa pergi sana sebab pemandangan yg cantik !



Now nak tag 3 orang yang cantik cantik ;))





No comments: