Saturday, March 5, 2011

it was a story, just a story










.Love Story in Harvard.

Seriously movie yang lain dari yang lain ..
Ohhh FALL IN LOVE dengan cara couple dalam ni bercinta ^^
Impian dulu then baru cinta kan ? *okeh cakap je lebat
Sangat best, best dan best okeyy !
Even aku tau movie ni dah lama dah dari zaman form2 form3 ..
Kalau KA tak suggest movie ni conform aku taktau sangat ..
Banding dengan movie BOF laa, MyGirl sume tuh ni jauh lebih matured ..

Kenapa aku suka ? SItuasi heroin drama ni macam aku sikit kot ..
Cuma she's more more more strong and kuat semangat ..
AKu ni LEMBIK, LEMAH dan NGADA NGADA sikit *okey banyak sebenarnya
Tapi in reality i'll try to become more more n more stronger okey ?
Arasssooo Mr KA ? ^^
Sakit tu tak boleh dijadikan halangan untuk terus kejar impian kan kan ?
Sakit tu dugaan hidup kan ? Dugaan adalah perencah dalam kehidupan ..
Drama ni banyak motivate dan inspirasikan diri aku sendiri ..









Ohhhhhhhhhh patutlaa suka mengayuh basikal ni mesti kes terpengaruh
dengan movie ni yerr haaaa kan dah kantoi dah :P
Patutlaa dengan aku sekali terkena hasut mengayuh basikal petang petang ~
Takperlaa kan menyihatkan badan sambil menyedut udara segar ..
Takdelaa jadi dugung je atas katil *bak kata mama
Then takdeala menyedut udara kepam dalam bilik then mulaa laa nak lelap je ..
(Tuu memang habit aku dalam bilik study study boleh terus TERtidur -.-)

Thanks Mr KA for suggest this movie then thanks to Balqis for da CD ^^

pssstt, suka tengok 'couple' dalam movie nie sweet je study sama sama,
then share probs sama sama, kayuh basikal pergi kuliah sama sama ^^ ..
Sumpah tak larat kalau aku nak mengayuh naik basikal panjat bukit UPM ni ..



No comments: