Friday, March 4, 2011

mari buaaaattt ! :D



Assalamualaikum !

Jom jom jom jom buat tag dari cik Yus (:

Siapakah nama penuh kamu ?
Tak kisahlah sampai nama datuk, moyang kamu ~

Efira Nabilah bt Khamsah bin Mohamed Som
(sorry tak ingat laa nama moyang hehe)

Kamu suka warna pink tak ?

SUKA SUKA SUKAAAAAAAAAAAAAA !!! ^^

Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi
taggie ni, apa kamu nak cakap dengan dia?


Yus, mau ka beli perfume dan detox saya ? huahua :P

Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?

Lorrr kenapa mesti Maher Zain yang hensem tuu ? =.=

Mana lagi sedap? Kek atau aiskrim?

Aiskrim kot sebab pelbagai perisa dan rasa ^^
Tapi da truth, dua dua tu aku kena pantang makan dan tak boleh makan sangat ..
how sadisssssnyaaa =.=

Bila tarikh birthday si pemberi taggie ni?
(Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)


11 Oktober 1991
- ada betul kaaaa ? haha

Ain Maisarah, siapakah dia?

Dah tanya ni baru laa aku dok selongkar siapakan gerangan Ain Maisarah ni ..
Kalau ikut Encik Google, beliau ni seorang penulis .. ye ke ?
Beliau juga mempunyai blog silalah terjah yerrrr ~

Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun.

Hmmmmmmmmmmmm ..
Sebenarnya ada seorang ni yang memberi aku inspirasi nak taip blog ..
Siapah gerangan ? biarlah rahsia sebab tu kenangan lama sahaja ..
Mula mula insan tuh cerita cerita tentang blog kepunyaannya then
macam berminat gila nak berjinak jinak sebab aku ni tak pandai
nak meluahkan macam macam perkaara melalui percakapan ..
Aku hanya pandai melalui perbuatan dan penulisan so blog ni maybe
media terbaik untuk aku meluahkan apa yang ada dalam diri aku ^^

Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?

Walaaluwuiii birthday aku dah LEPAS dah =,=
Next year kalau panjang umur insyaAllah bolehlah
kek secret recipe sepotong kan kan kan kan ? :P

Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ye!

*huh ramainyeeeeeeeeeeeeeee !!

- Farah-
- Nurul-
- Sizta Nyot -
- Hani bambamm -
- Siz Haney-
- Eira (ummus) -
- Waney -
- Balqis -
- Kak Zora -
- Baya -








DONE ! ^^









No comments: