Thursday, March 3, 2011

kesian AWAK :'(





Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~

Hmmmmmmmmmmmmmmmm ..
AWAK , umur awak da setahun da kan ?
Masuk hari ni, kalau tak silap umur awak setahun 15bulan ..
Wahh kalau baby betul dah pandai berjalan dah kot ? *erk yeke
Tapi awak ? Duduk jela kat atas katil dalam bilik nih ..
Kadang awak tergolek, kadang awak tersembam, kadang awak
nampak comel je duduk kangkang tepi bucu katil ..
Kadang waktu malam awak jadi mangsa kat kaki ..
Kadang awak lemas kena peluk ketat ketat dengan saya ..
Tapi apa saya peduli ? Dah memang tuan asal awak bagi saya
untuk saya peluk ketat ketat dan teman saya tiap masa :')

Awak COMEL, awak TEMBAM, awak GEBU, awak WANGI ..
Kadang kadang bila saya geram + marah + sedih + bengang ..
Kesian awak jadi mangsa saya, tapi awak ada perasaan ker ? hehe
Saya sayaaaaangggggggggggggggggggggg awak, sama macam saya
sayang 'dia' .. Alaahh, 'dia' ? takkan tak kenal 'dia' kot ?
'Orang' tuu laa yang mula mula beli awak then nak bagi kat saya ..
Simpan awak dalam locker kat bilik dia kan ? *bersepah tak locker dia? :P

Tapi kesian awak, awak macam dah makin comot .. =.=
Dulu bersih lagi, putih krim krim gebu dan suci murni ..
Sekarang ? Ada sikit kotor kotor la kot maybe warna bulu bulu awak
tuuu krim krim putih so senang melekat kekotoran or debu debu ..
Hari tuuu balik semenanjung ingat nak hantar awak pergi laundry
tapi kesian awak duduk terperap je dalam bilik kat rumah tu kan ?
Kadang kadang je saya peluk awak ketat ketat sebab saya jarang
sangat tidur bilik sendiri selalu terlelap depan tv kesian awak sendirian ..

Awak, awak ingat tak dulu dulu tangan awak pernah patah ?
Sedih sangat time tuh tercabut terus then saya terus buat operation
khas untuk awak biar awak nampak sempurna segalanya :')
Saya pernah campak awak kan ? Sebab saya tension sangat plus sedih
then awak jugak jadi mangsa tapi saya tambah sedih pulak tengok
awak terkangkang atas lantai tuh so saya ambil balik then peluk ketat ketat ^^

This sem pon saya banyak abaikan awak kan kan kan kan ?
Yerlah macam busy jer kadang kadang tertidur sendiri sebab masalah
insomnia yang melanda diri ni tidur tak tetap sampai awak pon boleh tercampak
jatuh bawah katil .. macam saya terabaikan awak la pulak :'(
This sem saya banyak sangat dugaan hidup kadang kadang awak laa
jadi tempat curahan air mata air saya ni haha tu sebab bau awak pon dah lain :P
Bila sakit sakit saya datang malam malam saya peluk awak kuat kuat
then berzikir dan berdoa banyak banyak mohon kurangkan derita saya time tu :')

Apa apa pon jangan risau saya takkan cincang cincang awak macam saya
buat kat teddy sebelum ni time tuh perikemanusiaan kurang sikit ..
Sebab setiap inci awak kadang kadang menggambarkan tuan lama awak ..
Mata coklat, idung mancung kembang sikit *hidung jawa then mulut hihi ..







Ehhh, ni bukan tuan awak yang asli ~

















































Haaaaaaaaaaaaaaa yang ni barulaa tuan empunya awak ^^



No comments: