Monday, February 28, 2011

memang sengaja ^^



Assalamualaikum readeerrssss (:

Hari ni kan, hari terakhir untuk bulan Februari yang menceriakan ..
Kenapa ceria ? Sebab aku lahir bulan ni laaa weyy ! HAHA
Ok tak tak actually sebab ramai la jugak yang lahir tarikh ni ..


Di samping hari ni hari last untuk bulan Februari yang comel nih ..
Hari ni jugak hari lahir ONE of my BEST BEST BEST BESTFRIEND ..
She's the one yang faham aku hampir 90% life aku, perasaan aku, etc etc ..
Senang cerita dia laa kawan baik, dia laa kawan gaduh, dia laa kawan merajuk,
dia jugaklaa kawan pujuk, dia kawan ngamuk, dia jugaklaa kawan chill n calm ..
Hoho kami memang suka bertelingkah okey tapi nak buat mcm mana ? HOHO

Okey okey hari tu kan masa birthday aku 16Februari, dia ni kan KEJAM tauu !
KEJAM kenapa ? haha sebab dia tak ingat birthday aku sobsobssss =.=

Ataupun maybe dia excited sangat sampai wish awal sangat sehari awal HAHA
Takpa takpa janji dia laa antara INSAN yang paling awal wish di samping

my beloved mom, and my beloved KA .. EHEMEHEM ! :P

Okay now aku nak PRANK dia masa birthday dia nehh..
Sengaja je aku BUAT BUAT TAK PANDAI tak ingat birthday dia :P
Even satu mesej pon aku tak hantar, call pon tak, FB pon tak ! HAHA
Aku perasan gak dia buat ayat ayat tacing ada orang tak wish dia
tak ingat dia haaaa dah mai dah perasaan sedih dia tuhhhh :P
*Tapi taktaulaa kan kalau bukan aku orangnya yerla siapa laa aku -,-



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''






























Okay now Miss Nur Fadillahhani Bt Abdul Hamid a.k.a Hani Bambaammm
Dear my friend, HAPPY BIRTHDAY SAYANGGSSSS ..
Yesss kau DAH TUA jugak akhirnya and welcome to da club of 20th !!!

Sorry if i hurt you and make u sad on ur birthday ..
Hamboiii dah dapat
chocolate indulgence pon nak sedih sedih ker ? HAHA
Sumpah aku JELES gila dengan kau dapat kek sedap =.=
Dah dua tahun aku sambut birthday kat perantauan then this
year aku rasakan birthday aku yang paling suram seriously :'(
Tanpa KAU dan UNA, hidup aku seriously takde GELAK KETAWA lucu geli hati ..
Waaaaaaaaaaaaaa KORANG datanglaaa sini RINDU KORAANGGGGG !!!

Okay okay just nak mendoakan di hari kelahiran kau nih ..
Moga panjang usia, mendapat murah rezeki ..
Moga hidup kita dirahmati Allah sentiasa di bawah lindunganNya ..
Jangan naughty naughty, jaga diri elok elok okeyyhhh ?
Jagalah perhiasan diri kita, pelihara maruah kita sebagai wanita ..
And LAST SEKALI, Thanks for being my BEST BEST BESTFRIEND in this world !

Nahhhhhhhhhhhhhhh these are OUR MOMENTS TOGETHER ~
Still remember arhh ? Penat wookkkk aku mengedit petang petang tadi :P
















Okaayyy THE TRUTH is ; this is zaman kegemilangan ~
Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa time ni muka tadela segelap skarang ~
Tadelaa banyak pimples2 yuckk mcm skrg, tadelah badan macam tong drum !
Huuuhhhh tolong jangan buat contest 'Bandingkan Saya dengan Tong Drum!' =,=

Okeyyy Hani Bambaammmm ~
Sorry again make u tacing2 or whatevaaaaa *kahkah



Ya Allah, berkatilah ukhuwah antara kami ..
Panjangkanlah usia kami dan rahmatilah kehidupan kami ..
Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami dan berilah
kami kejayaan kehidupan di dunia dan di akhirat .. Amiiinnnnn ~


No comments: