Wednesday, March 30, 2011

surat dah sampai ! alhamdulillah ! :D



Assalamualaikum semuaaaa :DD
Mood dah malas nak menghupdate blog . Kenapa ? sebab malas la . Kenapa malas ?
Sebab malas la ! Kenapa sebab malas ? Sebab memang dah malas :P

Okay sebenarnya baru habis dengan Test 2 . Then dah dapat result .
Result macam mana ? Semua macam HANTU ! Paper Environment and Livestock
yang dia dah bagitau apa yang masuk pon aku boleh dapat TERUK !
Belum masuk lagi paper Animal Health yang soalan straight to the point
tapi kepala aku teleng-teleng nak jawab =.= . Then soalan genetik lak
macam segala nota yang aku telan malam tu keluar balik ikot salur bawah =.=
Senang cer, Test2 aku semua macam tahikzz . Semua gara-gara sakit .
Sakit yang 'datang' bila malam menjelma . Ahhhh ! Aku dah penat jadi macam ni
tapi aku redha mungkin Allah nak bagi petunjuk dan hikmah kat aku . Siapa yang
tau kan ketentuanNya dan segala apa yang terjadi pasti ada sebab tersendiri .

Okay penat dah melencong ke sana sini . Surat apa dah sampai ? Surat dari
orang jauh nuuunn sana . Surat CINTA dohhh . taktau ke aku dah ada skandal baru ?
HAHAHAHAHAHA mati den kena tumbuk tinju dengan Mr KA yang garang tuh :P

Okay pagi tadi aku ponteng claz Poultry *erk perlu ke mention ?
Yer ponteng bersebab yer sebab badan aku macam kena tindih dengan lori tangki minyak .
Then si farah kemetot bagitau, surat conformation dari Lok Kawi dah sampai .
Alhamdulillah ! Bolehla suruh ayah belik tiket flight ! heeeeeeeee :P
Surat pengesahan yang menerima aku sebagai pelajar praktikal kat sana . Syukur
lepas ni dah boleh cari rumah sewa, rancang2 apa yang patot dan usha2 merisik
khabar dari teman-teman yang berada kat Sabah nun . Hai orang Sabah bulan5 nanti
kamik mau ke sinun sudi-sudi laa kitak bawak kamik yer *ayat cam paryaa


Sebenarnya memang impian aku nak buat praktikal kat Sabah . Rasanya aku dah
penah post pasal ceritera ni . Usha-usha la balik yer hehe . Alhamdulillah
surat dah sampai tinggal nak kutip je then bolehla merisik khabar dr ayah .
Kamu dan kamu doakanla aku supaya dipermudahkan segala urusan ekk (:





















errr motif GAMBAR ?
Oh please, aku ingin seperti dulu :'(
Aku taknak selemah seperti sekarang ini =.=




No comments: