Sunday, March 27, 2011

sempot gila !


Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaa ~

Mood tengah tak puas hati gila ni =,=
Assignment belambak-lambak berguni-guni ..
Line internet lak lembap,lembam,lampi macam siput minum todi !

Hari ni hari ahad . Tapi pagi-pagi lagi aku dah rasa macam aku duduk dalam
penjara . i feel like i'm a prison ! gosshhhhhhhhhhhhhhhhh ! =,=
Malas nak story moly panjang sebab apa aku rasa macam tu . Tapi kalau
kamu orang la kan, tengah sedap2 layan feel tidur, dengar siren then
dengar orang jerit-jerit, tak ke macam penjara ? Dahlah hari ahad jela
hari aku betul-betul bercuti =,=


Okla malas nak tulis panjang-panjang . Ni pon pinjam BERUKband si farah kemetot .
Aisehhh macam mana nak selesaikan segala assignment ? Mula laa
dok tergaru-garu kepala macam orang2 utan dekat Sepilok nun .
Penat jer aku bayar mahal-mahal sudahnya line hampeh tak dapat .
Next year, please lah kalau nak jugak buat mcm ni, jangan mintak
bayar duit sama macam this year . Nak bagi perkhidmatan separuh hari,
tolong potong bayaran jadi separuh jugak . Takkan nak makan duit haram ?

Ok, TATA MU SASAAAAAAAAAA !



No comments: