Wednesday, February 9, 2011

tik tok ketok tookkk !



Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaa !

Dah pukul 1 pagi lebih dah ni tapi mata pulak buat hal
takmau pejam pejam effect terhantuk kuat kat siling petang tadi ker ?
Seriously bengal + berpinar pinar + bingung sekejap lepas
kejedot kat siling atas tempat parkir moto tadi ~ *kejedot = terhantuk


Lupa pulak hari ni dah masuk 10th Feb dah tapi still sempat la kan
nak wish birthday girlsssssss yang bertarikh 9th Februari ~
Ohh ramainya lahir tarikh neeyy !




First ; my beloved lil sis Ezdihar Najihah Bt Khamsah
Dah besar dah kau kan mengalahkan aku laa kejap lagi neh :P

May Allah bless u always dan jaga mama elok elok keyh kat rumah !





Second ; My beloved friend Siti Norain
Dah tua dah weh dah 20 tahun dah dan dah boleh KAHWIN ! :P
Moga panjang umor dan murah rezeki selalu okey ?
Sorry aku takde surprise yang gempak gempak ..
Aku tak mampu sambut kat tempat yang best best ..
Aku tak mampu bagi hadiah yang mahal mahal ..
Tapi aku ikhlas berkawan dengan kau selama lamanya ..
Dan berharap tiada pengawalan dan pengakhiran ..
May our friendship never end until my last breath ~
As ur friend, lil sis and also ur 'family in Bintulu' ,
I LOVE YOU (:


Dan ramai lagi laaa termasuk si cantik Erra Fazira dan
one of my best friend masa zaman nakal nakal sekolah asrama dulu ..
Sharifah Syazreen Al-Idrus may Allah bless ur life always (:

Bila usia semakin meningkat, maka jangka hayat semakin terencat ..
Disamping mensyukuri nikmat hidup, sama samalaa kita menambah
amal kebaikan kita sebagai bekalan hidup di akhirat kelak keyh ? (:


p/s : kenapa aku nak edit blogger neh asyik BERMASALAH ?
heyyy dah dekat tiga tahun aku berkecimpung takkan
nak sabotaj aku kot ? malas dah biarlaa page serabut pon =.=





No comments: