Thursday, February 10, 2011

kadang-kadang




Kadang-kadang kan kan kan kannnn ..
SAKIT SANGAT HATI ni kalau kita post komen
dekat entry dia, dia takde respon pon =.=

Punyalaa canang kat semua orang suruh komen
segala bagai walhal bila dah komen,
buat kita ni macam halimunan la pulak kan ?

Tambah menyedap perisa, bila usha usha
ambooiiiiii kaaaaauuuuuuuuuuuu bila ada
sang teruna dok komen komen lajuuuu je kau
balas balik la kan dah nampak sangat kau gatal kuasa dua !
kalau motor atau kereta manual tuh da tahap
gear empat dah lajuuuuu jer takde brek brek dahhh ..

Aku ni yang dok komen la kan konon nak meramah mesra
*aku taulaa aku bukan blogger hebat macam kau nyah !
tapi kau buat buat tak nampak je laa kan ?
dulu siap siap suruh follow lagi segala bagai
peramah sangat la konon kan ?

Kadang kadang tuuu rasa menyampah pon ada
bila bajet kau hot hot gituuuu padahal
takdelaaa hot & spicy mane pon laaaaaaaa ..






:: Okay sebab tu aku tak letak suruh komen
setiap entry sebab takut tak terlayan tapi
takdelaaa sampai aku layan yang teruna teruna
je kan kalau boleh semua sama rata jekkkk ::


No comments: