Saturday, February 26, 2011

CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL



Assalamualaikum Satu Malaysiaaaaaaaaa ^^


Nii haaaa kena tag dengan member aku yang sangat tembam oke *haha

So this is the contest ; CONTEST ME AND HIJAB - KHUMAERA ISMAIL

Dan antara syarat syarat nya adalaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :


1) Mestila folower Cik Maera ni yerrr ^^

2) Buat entry bertajuk “CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL"

3) Letak banner macam aku buat kat atas tuhhhh ~

4) Letak pic memakai tudung; TAK KISAH..PAKAI TDG BAWAL PUN OK..

janji kemas, simple, dan tudung yang korang suke pakai. =)

5) Bagitau serba sedikit nape anda suke pakai tudung spt dalam gambar.

6) last, tag at least 2 kwn


SO this is the BANNER yerr ~

Aku tau korang taleh nak right-click *padan muka :P

So click jelaa kat pix Cik Maera yang cantik molek itu keyh then boleh terus terjah blog beliau then kamu, kamu dan kamu boleh laaa follow and join contest best neeyyyy ^^


Then this is my picture ~

Errkkkk tak cantik mana pon l

tapi seriously aku suka gila pakai shawl niii ..

Even ke kelas pon selalu la jugak aku sarung hijab/shawl nihh ..

Kenapa ? kenapa ? kenapa ?

1stly, senang belit .. okey, sebab dah pakai inner cotton kat dalam then senang nak bentuk je kan sebab inner cotton mudah bentuk (boleh beli kat aku okeh kalau nak) *cehh sempat promot :P

2ndly, i like shawl yang warna HITAM ! bukan aku na tiru tiru orang yerr nak minat minat warna HITAM ni tapi dah memang dari sekolah rendah lagi aku suka beli beli baju, seluar or tudung/shawl or kasut yang berwarna gelap sebab senang nak match dengan apa apa pon ..

3rdly, shawl ni ahkak sizta nyot aku bagi pinjam or bagi teros tak taulaaa *hakhak tapi aku suka gila ahbeng shawl ni sebab dia labuh then senang nak tutup depan then nampak cam kemas ;)

4thly, aku suka pakai shawl ni dengan inner cotton 2tones .. i mean 2 lapis satu hitam then satu lagi pakailaa apa apa warna yang match dengan baju ;) aku ni SIMPLE je then tak pandai sangat nak bergaya gaya sakan so pakai jelaaa shawl itam then kepelbagaian warna inner (:


SO, DONE !

Then nak tag DUA ORANG yang BERTUAH !

:: Cloverx Erna (Sizta NYOT) ::

:: Cik Farahhana a.k.a Pokok Hijau Muda ::




No comments: