Monday, January 3, 2011

sesungguhnya sangat MERINDUI mereka !






AMARAN KERAS :

''kepada kamu, kamu dan kamu yang mempunyai anak kucing
yang comel-comel tolonglah jangan show off kepada aku ~
Sesungguhnya aku amat MERINDUI si omot, omel dan ontot
yang berada di rumah nun jauh di semenanjung sana''


psstt ; boleh tak taip entry kali ni sambil air mata berjuraian menahan rindu ?

Wahai sang arjuna, aku bukan berjuraian air mata kepadamu ..

Ngahaha arjuna mana laaaa yang nak kat aku tu huh ???
Rindu pada mereka amatlah mendalam meskipun baru beberapa
hari menjejakkan kaki ke bumi kenyalang yang penuh dengan
cabaran, rintangan dan dugaan hidup nihhh =_______________='

Bunyi macam gelabah gila kalau menangis sebab rindu kat anak2 kucing ~
Heyyyy aku dah ada jiwa kehaiwanan tautautautauuuu !


Bukan jiwa kebinatangan okeh ~ *refer kdp org tidak berperikemanusiaan ~

Oleh kerana mereka sangat comel plus mengada plus gedik manja ..
Penah sehari tuh aku tertidur kat sofa luar sambil si omot dan ontot
dengan selesanya berbuai atas perut aku tumpang lena sekaki ~
* Ahhhh bahagianya ketika itu ku rasakan ! huahua ~
Kelmarin pergi mall beli barang tengok kat part jual makanan2 haiwan
terus rasa nak nangis sebab RINDUUUUUUUUUUUUU kat mereka huwaaa ~




:: si omot yang gemukkkkkkkkk! ::


:: omel dan ontot =) ::


:: omel si itam legam hihi ::


notakakicomelku : baru beberapa hari jejak kaki hati dah ada masalah ~
mengapa mesti begini ? :'( cepatcepatlaaa habis seluruh 3tahun di sini
aku dah tak berdaya nak menanggung dah ~ Hanya Dia yang Maha Mengetahui ~
Thanks to Mr KA for being a good listener (: sarangae laaaa <3


No comments: