Sunday, January 2, 2011

this is what we call ; HOMESICK


Assalamualaikum dan salam tahun baru ;DD


Entry agak berhabuk untuk wish hepy new year kan ?
Tapi last entry dah wish dah kan so tiada hutang keyh hihi ~





Entry gila menyampah gedik kalau family aku baca huahua ..
Tapi betol laaa rasa tiada mood untuk duduk di sini sudaaa sobssobss ~
Sesiapa yang tak study jauh-jauh tu bolehlaa gelakkan aku kankankan ?
Meh aku campak kau jauh2 sampai filipin ker, indon ker, india sana ker ~

Semalam sampai-sampai rasa mcm nak nangis sudaaa sobsss ..
Maintain cover cun depan Mr KA haha taknak tunjuk airmata ~
Then balik bilik kemas-kemas rasa macam dah tak sanggup arghhh !
Dahlah semakin naik sem subjek course makin susa gila kentang =_____='
Sem lepas je dah menunjukkan zaman kejatuhan aku tergolek2 ~

Semenjak dua menjak niy ke'blurrrr'an aku menjadi2 lak ..
Fikiran pon macam tak tenang jek tak rasa happy ~
Kenapa ni kenapa ni kenapa niiiiiyyyyyyy =____________='
Duduk rumah mcm tu, sampai sini lagila nyer ..
Ya Allah kuatkan semangat hambaMu ini :'(
Semangatku sudah terbang ke mana entah tak sempat nak gapai ~

Bila dah jadi macam tu kepala pon dok berdenyut nyut nyutttt sajaaa ..
Mula-mula mcm kat hidung then naik atas kepala then kiri dan kanan ..
Mata pon berat jer macam mana laaa aku mau ke kelas nehh ~
Macam dah kena simptom2 gangguan mental da wuuuuu ~
*Erk taknak duduk hospital bahagia sebab mcm tak bahagia je duduk situ -,-

Nyway terima kasih kepada 'beliau' yang sudi jadi peniup semangat saya ..
Hihi sudah puas shopping habis RM+++ bersama beliau ~
Padahal sem ni memang kena ikat perut sebab yuran da naikkk woooo!

*Woihhh yuran sem ni naik dekat seribu laaa apa kes haaaa ?
Macam nak sabotaj kami-kami ni je dahlaaa cuti sem praktikal ~
Timbang rasa la sikit kami bukan anak dato', anak ikan, anak blablablahh ~


Sekian laaa aku merepek hari ini sebab kepala pusing2 denyut2
nak mintak bantal, tilam dan selimut kot ?
*Kat sini takde comforter mcm kat bilik tiap2 malam laa menggigil jwbnye :'(



No comments: