Friday, December 24, 2010

apa itu namanya ? errr CONTEST !




Assalamualaikum (:

Terima kasih diucapkan sekali lagi kepada rakan kampus saya,
CIK MIZAH HUSSEIN
kerana telah TAG saya sekali lagi untuk join contest

salah seorang blogger yg saya baru nak kenal jugak laa
yakni CIK FARA (=

Ini adalah SYARAT dan TERMA nak join contest nihh

:: haruslah menjadi follower blog ini ::
:: copy banner diatas & letak di sidebar
berserta link contest ni ::
:: Pic yang ingin dipertaruhkan haruslah mempunyai simbol "peace" ::
:: peserta harus tag 5 orang kawan untuk join contest ni ::

|
|

|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|

|
|


|

Tentang gambar di atas ini ;

Kenapa aku suka gambar ni ? Kenapa pilih gambar ni ?
Kenapa mesti dengan Mr Clown bukan dengan Mr KA ? Huahua

Hal ini kerana rasa macam 'COMEL' jek suasana gambar ni hihi ~
Penuh dengan kepelbagaian keceriaan (:
Zaman ni kanak-kanak lagi tak reti dreesup, taktau pakai shawl huhu ~
Dan yang paling penting selepas snap gambar nih, Mr Clown
bagi aku coklat dalam basket tuh banyakk-banyakkkk taww !
Terbaekkk laa ;DD
*Tapi tuh zaman aku boleh melantak coklat banyak2 =_________='

Nyway nak tag LIMA ORANG yang saya nakkkkkkkk ! :DD

- Farah Kemetot -

- Cik Eira -

- Mira Nisa -

- Aweyn -

- Aen -


Terima kasih daun pinang , Harap2 saya boleh menang ~ Hihi ;DD





No comments: