Saturday, November 13, 2010

wooooooooo





MUET dah habisssssssss !
YEAYYYY ! haha !
Lepas sudaa satu exam yg merunsingkan ~
*Ouh even aku ta study sgt sbb mlm tuu sumpah gila ngantuk
plus kepala rasa berdenyut2 mcm ada batu sbb tak tido semalaman =.=

So petang tadi belasah tidur sampai malam neh pening lak
sebab terlebih tido kot ? Aisehh tak tidur salah, tidur pon salah =.=

Taknak ahhh story pasal paper MUET sbb tawakal je kt Allah
moga dapat result yg okeh janji pas leh masuk degree InsyaAllah ~
Tapi SATU je nak cakap ! Tittle writing dia sangat best okeh sampai
boleh buat aku berangan buat paper tuhh haha gatal punya pasal :P
Tittle dia ; Ask opinion pasal perkahwinan yg diatur oleh family ~
Of courselaaaa aku tak setuju kan ? kan ? kan ? heeeee :P

Dahdahdah tinggal dua paper je lagi nk struggle ~
Anatomi haiwan dan fisiologi haiwan ..
Aisehhhh MEMBACA lagi !
Lemah laaaa bab2 menghafal ney seriously =.=
Fisio je de 20 titlle yg masuk *mcmnakmati bila tgok notes dia ~


*tolong abaikan keadaan meja yg bersepah ~
biasalakan bila otak berserabut meja pon berserabut ~
Betapa banyaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkk nya nak ke cover !
Tulunggggggggggggggggggggggg ~



Ayuh, JOM BERJUANG !
Saya sayaangggggggggggg ANATOMI dan FISIOLOGI HAIWAN !
*geli tak geli tak geli tak ?



(To yushy ~ tag tuhh aku buat lambat sikit laa eah sebab
lappy ada dkt KA suruh dia repair konon windows aku rosak ~
Sebab aku ada terdelete some programs ~ Laaa bila pulak
aku delete programs dlm uhh malas nk explore dalam2 ~
So TAG tuhh bakal dibuat maybe lepas abes final ~ heeee sorry dear ^^)


No comments: