Thursday, November 11, 2010

KAU memang kan ?!?!?!




Kau ni memang kan ?
Tak cukup ke buat aku menderita semalam ?
Sudah-sudahlaaaa .. Takkan lauk aku pon kau nak jugak ?

Bukan sekali tau takkkkkkkkkkkkkkk !
Banyak kali da neh ~ Da dua kali berturut-turut ..
Dua hari jugak selera aku hilang sebab kau ! *hilang ker ?

Semalam, kau kongsi lauk telur kicap dengan aku ..
Masih BERSABAR ! yerrr aku nak belajar jadi org yg sabar ..
Hari ini ? LAUK TEMPE feveret aku pon kau nak join sekaki gak ?
Hilang selera lunch aku taw tak ! Nak ratah ikan jaket bakar pon
aku tak lalu dah ! Semua SEBAB KAU ! PUNCA DARI KAU !

Takkan esok pon kau nak tumpang sekaki gak dengan makanan aku ?
Lemak sangat laaaa tu kan ?!?! Takpe, AKU SABAR !
Sebab seminggu lebih je lagi aku nak balik rumah, makan masakan rumah ..
Lebih selamat,lebih jimat, lebih terjamin nutrient and keselamatan ..

Jangan sekali-kali kau nak cuba nasib kongsi makanan dengan aku lagi !
Kat sini, aku masih bersabar ~ Kau memang BEBAS buat apa kau suka !
Kat rumah aku ?!?!?!?! MINTAK MAAF ! hayat kau totally jadi pendek !
Kalau tak aku, mama aku, ayah aku, adik2 aku or kakak aku
akan hapuskan kau as soon as possible sebab kami memang allergic dgn kau !


































Hah ! boleh pulak bermadu kasih !
*Sebijik laaa mcm lalat yg berenang dalam lauk aku
selama dua hari berturut-turut .. Terima kasihlaaaa
sudi berkongsi lauk dengan aku kan ..
Lepas nii mcm da TOBAT je nak beli nasi campur ~
Orang lain tak pernah terjebak dgn kes mcm ni kenapa mesti aku ?!?!
Atau memang sebenarnya ada menatang neh cuma
tak sedar kehadirannya dan da selamat masuk
esophagus, stomach, small and large intestine diorang ? hekhek :P

(Yahhh aku terperasan kenapa mlm tadi waktu stay up
study animal nutrition banyak kali aku melawat toilet =.= )




No comments: