Friday, November 19, 2010

entry aku?





Hari ni 19/11/2010
Bersamaan 12Zulhijah
Semalam, paper last untuk Anatomi Haiwan ..
Berakhir sudah 'penderitaan' dan 'perjuangan' killer2 subject sem3 ~

Dah berhari-hari aku tak dapat bukak connection =.=
'UsempOt' kt blok kolej aku tak dapat dikenalpasti ..
Missing in Action maybe ? haiiihhhh tak kisahlaa janji balik
boleh belasah online lama-lama dgn streamyx ~

Actually this time sangat menyampah dengan apa yg aku rasa ~
Taksukaaa taksukaaa takkksukaaaaaaaaa !
Taknak balik boleh tak ? Tapi duduk bilik satu malam sorang2
pon da rasa ape ntahh dahlaa bilik dekat dengan hutan belakang =.=

Lately ni always ada 'gangguan' kesihatan ~ =.=
Final dah habis pon ada je yg nak hidap kat aku ..
Penat sangat jadi org yg sakit nii seriously ..
Ya Allah hambamu nii betul2 dah tak terdaya T.T

Kalau dulu 'UsempOt' buat hal pon aku dah rasa apa ntah ..
Lately nihh macam 'ahh pedulik apa lantak kau laa internet!'
Yahhh mungkinkah ??? telah berjaya buang 'addicted to internet' aku neh ???

*actually nak kongsi satu perkongsian yg mungkin boleh dikongsi bersama
tapi mood mcm tak bagus tambah rasa malas nak balik ..
ehh ? malas nak balik ? macam pelik je kan ? =.=



*Kadang-kadang ada orang tak boleh berhadapan dgn masalah
Especially masalah berkaitan dengan 'hati atau perasaan' ..
Kenapa ? tambahan kalau individu tu sakit ker, masalah mental ker ..
Ini SERIOUS dan bukan main-main ..
Aku pernah baca satu artikel, ada certain pesakit, bila ada masalah,
terlalu banyak fikir, tension, sedih, dia akan bertambah sakit ..
Bila dia dalam keadaan tak sihat, dia makin melarat ..
Tapi memang betul la kan ? Sebab tuu sometimes pesakit yg dalam wad
tak dibenarkan diganggu sangat takut tambah buruk condition dia ..
Hurmmmmmmmmmmmm patotlaa NO WONDER la kan =.=



No comments: