Friday, July 9, 2010

sambal tempoyak ~


yeayyeayyyeayyy !
da sampai Bintulu dahh !
*poyo je suka padahal %&%$#!!!

dengan sebuah bagasi , sebungkus kotak ,
satu beg makanan , beg lappy dan handbag ..
banyak barang bersungguh nak tinggalkan rumah ;P
macam org jual-jual dah gaya aku bawa banyak barang
*tapi bukan bangla jual karpet sbb aku takde usung karpet pon ~

sampai UPM , masuk bilik ..
pampunpammpanpunpamm malas nk kemas bilik ..
sampai pun dah mlm dah lepas makan , gayut jap
then trus mengulit mimpi ..
*senangnya hidup kan ?
bila bangun pagi yg dah dekat tengahari ..
hahhhhhh ambikkkkk kau !
barang bagasi plus barang dlm store ..
dari pagi sampai ke petang baru siap ..

semalam mama tapaukan aku sambal tempoyak
sebekas (kira banyak gak laa ) plus
daging kicap plus sayur campur plus ikan goreng
plus sambal tempe bilis feveret ..
cehsss poyo takut sambal tempoyak yg kononnya
sangat banyak tuhh boleh tahan tiga hari kot ?
padahal tengahari tadi dah habis melantak bekas da hampir licin !

sampai UPM malam semalam je terus ambik
jadual subjek dan kelas untuk sem nihh ..
ambikkkkkkk lagi padat gila babeng !
jenuh laa aku pergi kelas pagi , petang dan malam ..
tak boleh blahh malam tuuu *ngantuk weyyyy!
anatomi haiwan ohhhh anatomi haiwan !
harap2 laa subjek tuh tak jadi musuh aku untuk sem ni =,=

*maaf post entry kali ni lari sikit dr tajuk
thanksss sudi membaca ! ^^




No comments: