Tuesday, July 6, 2010

i hate this feeling =,=


sejujurnya aku memang sangat2 benci perasaan ni ..
tapi aku tahu , berpunca dari diri aku sendiri ..
kenapa entah , semakin dibuang .. semakin kuat ia datang ..

*Ya Allah , ampunkan dosa2 hambamu yg sgt lemah ini ='(

jiwa tak tenang , fikiran berserabut ..
sampaikan tiada semangat langsung nk berkemas
untuk pulang ke kampus ..
kalau boley extend , mahu sahaja aku sambung
cuti di rumah sebulan lagi .. atau sampai puasa ..
atau sampai seminggu berhari raya ..

bila berkeadaan mcm ni , aku lebih selesa
berpura2 tiada apa yg tak kena ..
lagipon tak sampai 3 hari lagi aku di rumah ..
sebaiknya aku meluangkan lebih banyak masa riang
di rumah agar tak rasa pilu nanti ..

bila berkeadaan mcm ni juga merisaukan aku ..
selera makanku tiada tapi aku akan terus makan,makan dan makan !
asalkan ada makanan utk dikunyah , pasti pantas shj masuk
ke mulutku .. makanya badanku kini mcm dipam-pam =,=

perasaan ini mungkin makin terbeban bila
dlm waktu yg sama aku terpaksa berkemas pulang ke kampus ..
malas pack , malas beli barang , malas segala2nyaaaa !

*maafkanku andainya aku melukakan hatimu ~



No comments: