Monday, July 12, 2010

boleh ke ?



[SAK2001]
Pengenalan kpd komputer & Pemprosesan Data
[SHW2200]
Statistik utk sains haiwan
[SHW2404]
Prinsip pemakanan ternakan
[VPM2006]
Fisiologi Haiwan
[VPM2010]
Anatomi Haiwan



Lima subjek sahaja banding last2 semester ..
Tapi semester ini sangat333 mencabar keupayaan
diri dan mencabar diri utk lawan kemalasan diri sendiri =,=
Lagi2 subjek anatomi dan fisiologi haiwan ..
Susah baiiii .. betol ney ! tak main-main neyyy ! =,=

Tambah berat sem ni memang kena ambil MUET ..
apa itu MUET ?
Malaysian University English Test ..
Bukan mcm test kt sekolah2 dulu ..
Atau test subjek BBI2204 masa sem 1 last year ..
Tapi test yg sangat mencabar ..
Maybe sbb aku bukanlaa org yg gila hebat english plus ,
speaking pun tunganglanggang terbalik =,=

Hari ni masuk2 kelas fisiologi haiwan ..
Haihhh dahla lecturer uhh , PA aku ..
Dgr dia briefing jekk dan buat aku berfikir melayang2 ..
*Mampu ker aku ? Mampu kerrr ? Mampu ker weyyy ???
Plus , belum lagi masuk kelas2 lain ..
Dalam hati , dah menangis , meraung plus meratap dah ney =,=
Terus teringat rumah , mama , dan kesemuanya laa kt Nilai sana :'(

Saat , tika , detik ni memang down sgt333 ..
Siapa cakapp ambil diploma senang ???
Siapa ? siapa ? siapa ???
Meh aku bagi list senarai subjek dan jumlah kredit
aku tepekkkk kat muka dia ! Huhhhhh !
Actually kat dunia ni , takde benda pon yg senang ! =,=

*Tiba2 rasa nk nyanyi lagu OST Adamaya ..
Siapa nk join ? Meh masuk kelab bilik aku mehhhh .. =,=





No comments: