Sunday, July 18, 2010

ouwh VICKS ! =.=



*soksekkksokkseksoksekkk
dah seminggu flu menyerang sistem body
aku yg tak berapa nk tough nehh ~
seksanyaaaaaa , Allah je la yg tahu ..
Lepas mandi , pantang kena angin terus
bersin-bersin sampaikan hidung rasa nk tertanggal ..
Tengah makan pon sometimes jumlah aku bersin
lebih banyak banding jumlah aku suap makanan ..
Kadang-kadang jadi segan nk makan dgn
kengkawan coz takut kuman-bakteria-virus
merebak lak dalam juadah mereka ..
So better aku makan sorang2 depan lappy ..

VICKS ohhh VICKS !
Last sem VICKS kesayangan aku tertinggal
time buat program kt SMK LB Miri ..
Seksanya hidup kalau takde vicks nehh ..
Macamlaa seksanya hidup aku kalau
takde bekalan ubat-ubatan utk tampung hidup aku tuh ..
Malam2ku bagaikan nightmare yg sgt dahsyat tanpanya VICKS !

*sorry Mr KA , VICKS was more important than our bby bear =.=

Malam tadi , hujan lebat , sejuk menikam tulang ..
Ada VICKS pon aku terlelap jam 3 pagi ..
Bayangkan kalau takde VICKS ?
Tak tidurlaa jawabnyer weyyy ..
Oleh kerana aku ada alahan dan resdung tahap dahsyat ..
Tak semua ubat2n doktor mampu legakan selsema neh ..
Thats why aku prefer gila sedot2 VICKS dr makan ubat ..

*Sekarang musim hujan dan cuaca sgt2laa sejukk ..
Tapi ku sukaaaaaaaa sebab jiwa tenang so
kalau puasa pun tak rasa letih , penat , lesu dan lapar :)
Syukurrrr Alhamdulillah ~




No comments: