Wednesday, July 21, 2010

Di sudut hati ~



Sesungguhnya aku tahu ..
Walaupun aku menganggap mereka
adalah segalanya bagi diriku di sini ..
Namun jauhhhh di sudut hatiku berbisik ..
Mungkin mereka tidak menganggap aku
adalah segalanya bagi diri mereka ..

*Ya Allah , tenangkan hatiku , jauhkan aku dari
hasutan syaitan yg sentiasa membawaku ke arah
perkara2 yg Kau mungkari .. Jauhkan aku dari
berprasangka buruk sesama manusia di sekelilingku ~
Kuatkan semangatku , cekalkan diriku, tabahkan hatiku ~
Sesungguhnya aku adalah hambaMu yg teramat lemah dan daif ~

Maafkan aku andai entry ini melukakan
hati kalian yg senantiasa di sekelilingku ..
Sesungguhnya walaupun hari-hari ku
penuh senyuman dan gelak tawa ..
Namun jauh di sudut hati aku berasa sunyi dan sendu ..
Benar kata orang , teman yg sejati sukar di cari ..
Namun ku bersyukur masih ada yg sudi menerima
diri ini yg serba kekurangan dan kedaifan ..



No comments: