Tuesday, April 13, 2010

keheningan pagi ~


Masa : 3.00 PAGI
Hari : Rabu , 14 April
Paper : Biology 2 (BGY1002)
Mood : mau terbang pulang ke rumah



bilakah dapat ku berlepas pulang ke hometown ???
sepatutnya FOKUSSSS efira ! FOKUSSSSS !
final exam ney !
tapi apa boleh buat ..
hati nurani meronta-ronta mahu cepat pulang ..
kenapaa laa masa berlalu dengan begitu lambat ..

24April ohhhh 24April ..
cepatlahh kau datang dalam hidupku ..
ke marilah kau ke mariiiii ..
fikiran menerawang sampai ke rumah ..
hanya jasadku sahaja yang masih tinggal ..
seminggu ku rasakan bagai sebulan menanti ..

walaupun sangat menantikan 24April itu ..
tetapi hati sedikit sayu ..
mengapa ? biarlah hanya aku yang mengerti ..
walaupun tidak sabar menantikan hari itu ..
namun 'detik' yg bakal berlaku itu ..
tak sanggup untuk ke tempuhi ..
bercampur baur perasaan menantikan hari itu , detik itu ..

sorry , last two entry terpaksa diluputkan dari blog ini ..
biarlah hanya menjadi kenangan ..
biar dikatakan orang aku pengecut ..
biar dikatakan orang aku suka beremosi ..
AKU adalah diri AKU ..
i'm just try to be myself ..
aku bukanlah seorang yang mampu menangani segalanya
dengan hujah2 dan kata-kata lembut lidah ..
i'm just direct to the point ..
jika bukan,bukan laa kata putusku ..

INI ADALAH BLOG AKU ..
APA YG INGIN KU PAMERKAN ..
APA YANG INGIN KU KONGSIKAN ..
ADALAH HAK PERIBADI AKU ..
JIKA BENAR ADA KESILAPAN ..
TEGURLAAA SECARA BERHEMAH ..
JADILAH INSAN YANG MEMPUNYAI AKAL YG WARAS ..
PERLAKUAN MENCERMINKAN DIRI YG SEBENAR ..

Assalamualaikum wbt ...




No comments: