Thursday, April 15, 2010

aku gemuk .. so ???



KIMIA ORGANIKKKKKKKKKKKKKK !!!
membuatkan aku rasa nak tercabut kepala ..
hypertension ! serabut ! serabai !

tension membuatkan aku sentiasaa lapaaarrrrr ..
bila lapar , macam2 masuk mulut ..
bila da mcm2 masuk mlut , so badan naekk ..

kalau dulu aku boley susutkan sikit badan ney ..
lately , badan aku da naekkkk balik ..
orang sekeliling da mula buka mulut ..
ape lagi ? perli aku lerr ..

dari dulu aku dah lali kena perli ..
kau gemuk , kau bulat , kau anak gajah ..
since primary school sampailaa masuk universiti !

seronok kan memperlekehkan fizikal orang lain ?
seronok kan buat orang sakit hati ..
aku memang gemuk !
so ? ada aku ambil makanan kau ?
habiskan duit kau buat beli lunch ?
ada aku cari pasal dengan kau ?
kenapa sukaaaaaa sgt sakitkan hati aku ?

paling aku tak taahaaannnnn ..
orang yg suka banding2 kan diri aku dengan dia sndiri ..
okeyyy fine .. body aku takde shape ..
tak macam kau kan ?
berisi tapi body cantekkkkkk ..
jalan lenggang lenggok ..
aku pakai saiz XL .. kau pakai saiz M ..
walaupun hati aku sakittt sangat ..
aku sabar , sabar dan sabar ..
senyum , sempat buat lawak ..
tapi apa kau tau dalam hati aku ney ???
macam dicucuk dengan kulit durian tau tak !!!

bukan aku tak bersyukur ..
aku bersyukur Tuhan bg peluang aku rasa jadi org gemuk ..
aku fikir , kalau aku kurus ..
mesti aku bongkak , sombong , riak ..
dah tak pandang kiri dan kanan ..
rasa diri dah hebatttt ..

tapi aku tak tahannn kutukan dan perlian org sekeliling ..
dari kecil sampailaaa dah nak dewasa ..
hidup aku dikellilingi perlian dan kutukan ..
memang seronok bergurau sambil memperlekehkan
bentuk fizikal orang kan ..
puas hati kau .. terhiburlah diri kau tuu ..

kepada yang suka mmperlekehkan bentuk fizikal org lain ..
sedar-sedarlaaa diri sikit ..
tak kira laa org yang kau perli tuu ..
gemok ker , tinggi ker , pendek ker , krus sgt ker ..
fikirkan perasaan si mangsa ..
memang luaran nampak mcm okay jek ..
melayann jer lawak bodoh kalian tu ..
tp dalam hati dia ? Tuhan jer tau ..
aku tau sebab aku dah berpengalaman ..
so guys , jaga perasaan orang lain keyh ?
Wassalam ..


No comments: