Friday, February 12, 2010

kecelaruan emosi





sorry ..

sorry if i hurt your feeling ..

don't know ..

what's wrong with myself right now ..

i just try to be myself ..

really-really sorry ..

i know ..

you can put the blame on me ..

i'll try to accept it ..

maaf sekali lagi ..

i'm just a normal human ..

i can't be a perfect person ..

maybe ..

saya yg terlalu sensitif ..

thinking of something yg remeh ..

yang boley diselesaikan begitu sahaja ..

entahlaaa .. entahlaaa ..

fikiran bercelaru ..

beri saya masa ..

untuk saya memuhasabahkan diri ini ..

please .. don't push me ..

bukan saya tidak boleh menerima ..

just ..

take time ..

maaf .. maaf .. maaf ..'

saya memang begini ..

sorryyyyyyyy ..


*benar,fikiran memang sangat bercelaru ..
miss everything and everyone di semenanjung ..





No comments: