Monday, February 8, 2010

Oh C , really love you !



how could you do this to me ?
day and night ..
wasting my time ..
untuk memahami kau sedalam-dalamnya ..

why ???
bila pergi amali petang tadi ..
kau kecewakan aku ..
atau mungkin aku yg terlalu leka dan confident ?
ouhhhh &%#$@&!!!




aku sayang kau ..
sayang kau .. betul ..
aku tak tipu ..
aku sayang kau lebih dari aku sayang B and otherss ..
aku fokus kat kau lebih banding aku fokus kat yang lain2 ..

test arituu aku berhadapan dengan kau mudah jer ..
tapi kenapa aku rasa aku bakal berhadapan dgn

result kau yang sangat teruk ?
berkemungkinan sekali akan fail !
*Oh Tuhan , aku tak pernah gagal bersama C !

thats why aku tak suka discuss paper yang dah le
pas ..
besides , aku belum tau result paper uhh ..
buat aku tak senang duduk ..

physical chemistry aku ta pernah fail .. -,-
takkan organic chemistry neyy nak fail kot ???




it was my fault also ..
too confident or maybe over confident ..
mungkin sbab terlalu chenta sama C ..
then yakin boleh berhadapan C dgn mudah ..
hakikatnya , aku terleka ..
tersilap langkah dan bakal buat diri aku kcewa sendiri ..
*Dr , can i repeat my paper for test 1 organic chemistry?
(alangkah bagusnya kalau masa boleh berputar kembali)

mood : kecewa + frust + menyesal
(tapi semua da takde gunanya lagi..
nasi suda menjadi bubur ..)


psst ; Mr KA , jangan jelez keyh ..
C tiada kena mngena langsung dlm relation kita ..
beliau bukan org ketiga keyhhhh ..
(^^)






No comments: