Saturday, February 13, 2010

homesick ? :(


am i homesick ?
hurmmmmmm ..
tiba-tiba rasa ingin segera terbang pulang ..

after received a call from mama yesterday ..

terasa mau pulang ..
fyi , aku jaraangggggggggggggg sekali rasa homesick ..
rindu-rinduan itu mungkin kadangkala timbul ..

but , i can't handle this feeling right now ..
since semalam , rasa ingin pulang utk cuti sem ni

semakin membuak-buak ..
even ramai kawan-kawan tak pulang ..
tapi semua tuu tak dapat menyembuhkan kesayuan ku ..

*what's wrong with you , Efira ???


maybe because lately niy selalu sangat diselubungi kesedihan ?
terlalu banyak masalah membuatkan aku ingin berada
di samping keluarga terchenta ?
memang aku tak boleh lari dari pelbagai masalah ..

tapi aku inginkan sesuatu yg mampu memberi ku ketenangan ..
RUMAH kah jawapannya ???

lately ni ..

pantang keseorangan ..
mulaa laa terbayang diri berada di hometown ..
pantang rasa sedih ..

mula laa terfikir mau duduk di rumah ..
pantang dengar bunyi flight terbang ..
mulaa laa rasa sayu ..
*mcm pape ntah aku nihhhh

terlalu banyak probs ..

membuatkan aku ingin duduk di rumah ..
membaca novel dalam bilik ..
ditemani cahaya lilin aroma therapic ..

tak pun duduk enjoy tengok TV ..
melayan movie sampai lewat pagi ..
* ahhhhhh ~ semua itu lambat lagi!

aku mula terfikir perkara2 yg aku takleh dapat
dengan mudah kt sini tapi belambak2
depan mata kt Nilai ..

*inilaaa namanya belajar di perantauan



love tomyam .. miss tomyam kt kedai mkn depan rumah ..


miss nasi goreng yg my dad goreng malam2 :(
he know aku suka nasi goreng warna gelap ..


rindu mau hangOut di sini :(


s0 , anyone yang sudi belikan aku tiket flight pulang ?
anyone ? anyone ? anyone ?





No comments: