Tuesday, February 16, 2010

bila umur da lanjut.....

Bila umur da meningkat ..
Usia semakin lanjut ..
Umur semakin tua ..
Segalanya semakin bertambah ..

Namun , satu perkara yg PASTI menjadi semakin berkurang ..
JANGKA HAYAT ..


InsyaAllah ..
umur panjang .. hidup dalam kesejahteraan ..
aku tidak akan menghampakan harapan orang2 yg tersayang ..
Mama , ayah , keluarga ,kawan-kawan dan Mr KA ..
Thanks sudi memberi kebahagiaan sepanjang kehidupan aku ..


16hb Februari 2010 ..
Terima Kasih syg2 ku ..
Terima kasih sangat2 atas kegembiraan dan membuat aku terharu ..
Thanksss sudi bagi aku kegembiraan even berjauhan dr fa
mily ..
*korang rancang memg gempak .. sampai aku tak dpt kesan

and hidu apa2 pon ..

Thankss for everything yg korang bagi ..
Sampai mati pun aku takkan dapat lupa ..
My sweet memory forever ..
Terharu sampai tak mampu nak menitiskan air mata ..
Terlalu terharu .. terlalu happy ..







Kad ucapan da mampu membuat aku rasa happyyyyy sgt3 ..





thankss also for the game ..
*tak puas lorrr main kejap je .. saje nak buat aku penat eah ..
thankssss jugak sudi masak-masak ...
sampai ada yg
melecur-lecur tangan tuuuuu ..


sygs-sygs aku :) without them , my life become meaningless ..


-----------------------------------------------------------------------------








my dear ..
thanksss for everything ..

thanks for the dinner ..

thanks for 'our' BABY BEAR ..

thankss for the sweetttt umbrella (pinky) ..
thankss also for the big surprise ..

*you soooo clever yaaahh ..
pandai komplot dengan mereka ..
thanksss again and againn ..
really loveyou :)




p/s : happy bufday also for my 'twin'
Nurul Arina ..



No comments: