Thursday, August 20, 2009

tanpa mereka di sisi :(







sob3 ~ (sambil mengelap beberapa titis air mata yg mula mmbasahi pipi)

seusai aku dgr pengumuman puasa .. hatiku trsentuh ..
aku berpuasa tanpa keluarga tercintaaaa ~
first time dalam hidup aku tawwww !
so lepas niyy aku trpaksa mmbiasakan diri selama 3tahun brpuasa jauh dr keluarga ..
insyaAllah kalau dpt lanjut BSBI kt bintulu niyy or dpt offer wat vet kt overseas , bjauhan jugaklaaa gamaknye utk 5tahun slepas ituuuu ..

thiz year amat bernasib baek sbb dpat cuti balek raya even skejap je balek ..
but next year and tahun2 sterusnya , maybe tak balikk laa kot ..
tiket flight pon da bpe seyhhhh ..
balek stawun skali pon jadik laaaa .. asalkan dpt ku menikmati keindahan syurga rumahku .. weeeeee ~

so di ksempatan ini , aku nak ucapkan laa Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubaraq ..
Moga Ramadhan kali ini dapat kita lalui dgn penuh rasa kesyukuran dan pengabdian kpd Yang Maha Esa ..
Selamat menjalankan amal kebaikan pada bulan yg penuh keberkatan ini ..
jauh2kan laa diri dr sifat2 kemungkaran dan tingkatkanlaa amalan utk bekalan di masa mendatang ..

kepada insan2 yang tersayang ,
nak sahur and buka tuuuu ingat2 laa kamik kt sini yerrr .. kamik sik dpt bpuasa dgn kitak2 mcm biasa .. kamik kt sini sik sedih asalkan kitak2 kt sana sik lupa kamik kat sini ..

Selamat Berpuasaaaa !!!


No comments: