Friday, August 21, 2009

heartbroken



AMARAN KERAS : thiz post have horrible emotion and jiwangness .. if u don't like what i've sent this time , please back off .. tak paksa pon utk kau baca apa yg aku luahkan kt sni ..





lumrah alam ..


''u will deserve much better than me''

i really hate that statement ..

it shows that , ''owh ! am i so bagus and baeekkk to him ?''
actually i saw that it such as an excuss and the sweet talker !




Ya Tuhan ..
i dunnOw whats wrong with myself ..
why all this happen in my life ???

i'm really tired ta face all of the
disillusionment ..

why ? why ? and why ?

anda bagi harapan kt saya .. dan seterusnya and
a punahkan harapan tersebut ..
anda buat saya menanti kebahagiaan yg datang , dan awak musnahkan segala kebahagiaan tersebut ..

awak kata awak takut ..
u said , '' saya takut saya tak dpt bahagiakan awak''

but dear ..
u give me the biggest suffering tonight ..

why u give me an expectancy towards our relationship my dear ?
why ??? why ??? and why ???

saya sudah berjaya meyakini segalanya antara kita ..
tapi , kenapa tidak awak ?

saya berjaya membuang segala kesangsian yg
mula terbit ..
tapi , mengapa tidak awak mencubanya ?

saya telah cuba sedaya upaya sedar tentang rasa syg saya thadap awk ..
tapi , saya tau semua tuu da tak bermakna lagi ..

u also said ,
'' saya takkan buat awak menangis ''
but , u got the failure ..

''please , dunt leave me firaaaa ''
but , what for ?
untuk apa sy bersam
a awak lagi kalau dalam hati awk tiada saya ..





i'm still hope that u will come into my life and give me happiness as usual ..
but i know , its really hard to overcome it to the reality ..

saya tak berdendam .. sbb dendam itu sifat syaitan ..

just saya berdoa awak mnemui insan yg awak btul2 yakin yg awak mmpu syg dan jaga ..
dan saya juga berdoa awak temui insan yg brada tak jauh dr awak ..
agar jarak tidak lagi mnjadi aral dlm relation awak nnt ..

may Allah bless u always and thanks 4 everything ..
Selamat menjalani ibdah puasa dan my pray always in ur life .. amiiiinnnn


with love , feyra









No comments: