Tuesday, August 18, 2009

aku bukan lagi seorang yg aktif ...

yaaahhhh ....
aku bukan lagi seorang yg aktif ..
aku tak mampu nak bergiat aktif seperti biasa ..
hanya kerna aku tak mampu memiliki sebuah lappy ..
wOoooOooooo ~

aku tak mampu nak online myspace slalu ..
post blog every week or maybe 1 times in 2 days ..
semuanya kerna aku belum lagi memiliki labtop !
maaf kepada semua rakan2 alam mayaku ..
sgt2 berharap anda sekalian bersabar jika aku tak reply comment , msg or anything laaaa ..
insyaAllah sem2 nnt akanku bergiat seperti biase yerrr ..
because that time my mom nak belikan lappy untukku ..
psssstt , ptptn kdekut doe !
bagi aku 500 hggit je satu sem ..
nak mkn apa cmtuhhh ?
member aku semua dpt full 2,500 hggit ..
that's why rOomate aku pon daaa dpt beli phone and lappy baru ..

warrggggghhh !!!
sgt jealous sama rOomateku si nurul niyyy .. sob3 ..


berita tergempar ..
penularan influenza A H1N1 semakin merebak ..
aku berasa sgt2 laa cuak dan risau ..

haissshhh ..
cuti sem laakk tak dilanjutkan ..

baru berangan nak berbulan ramadhan skejap di rumah .. huuuuu ~



Ya Allah ..
Kau lindungilah keluargaku tersayang yg berada jauhhhhh dr diriku ini ..
peliharalah mereka dari sebarang jangkitan penyakit berjangkit ini ..

Dan Kau lindungilah diriku serta rakan2 seperjuanganku yg menuntut ilmuMu yg sangat luas di sini ..


''kamik sik dpt keluar bjalan2 sbb kena printah kuarantin .. baru igt nk tgok wyg ..''


No comments: