Sunday, January 20, 2013

velkem my NEW BABY !



Hai, Assalamualaikum ! :D

Mood kalau duduk rumah memang nak eksaited macam kera dapat pisang setandan .
Huehuehuehue . No study, no stress ? Boleh ? Duduk depan lappy, depan tibi .
Mengangkang sahaja . Bangun lambat . Tidur lambat . Makan sumbat sana sini .
Gemok ? Tembam ? Debab macam tong dram ? ADA AKU KESAH ????
Bukan aku nak kahwin dengan kau kan . Biarlah aku nak forever alone pon . 
Sebab dah sekarang memang forever alone lonely i'm miss lonely *tskk tskkk*

By the way petang tadi jalan-jalan cuci mata nak cari speck mata . Alhamdulillah 
dapat la sebingkai . Hasil citarasa my mummy . Mom is always perfect right !
Tengok macam baby yang dah patah tu .

'' Mama dah cakap, speck nipis tak tahan . Harap cantik je . Ko tu dahlah tett tettt tetttt "

So this time I let mama yang pilih . So dia cepat-cepat terus ambil yang dia berkenan .
Takut agaknye bila mata aku da rambang, pegi try sana-sini sudahnya nanti tak beli atau
tersilap beli sebab terlalu ikut nafsu sendiri . So mama choose bonia sebab tengah ada diskaun .

Then after I try that speck she said, 

" Haaaaaaaaaaaaa baru nampak muka student ! muka student nerd ! "

Habis selama nii aku pakai speck nampak macam mak orang ke ? -.-'
So dapatlah baby baru peneman setia di mata turun ke hati . Thanks mom !



Tak perlu gusar lagi ! 


notakaki : sayang, masih sayang . kalau nak berubah, belum cukup masanya lagi . kalau sudah penat, biarlah berlalu pergi . redha . pasrah . aku tak sendiri . aku sentiasa ada Dia di sisi . insyaAllah aku cuba kuat !





No comments: