Thursday, August 25, 2011

kucing berkepala biru


Assalamualaikum


[ Suasana di foodcourt shell batu dua setengah (kata uncle taxi) yang bertempat di Bintulu, Sarawak . Jam mungkin pada 7suku malam ketika iftar dengan si Farah, rumet dan Asiyah ]


FARAH :
Naahhhh, amek ikan ni kuceng (sambil letakkan ikan goreng nasi kerabu ke dalam pinggan aku)

AKU :
Meooowwww . Terima kasih .

RUMET :
Kucing besar berkepala biru ! (oleh kerana aku memakai shawl biru)

ASIYAH :
Kucing kepala biru ? kan DOREMON !

AKU :
Diam (dah rasa macam kena perli jek)




Suasana sepi dalam kira-kira lima saat kemudian disertai dengan ketawa berdekah-dekah yang sangat siot kerana keluarnya word 'DOREMON' itu . Yer aku bulat seperti DOREMON berkepala biru dan secara kebetulan aku memakai shawl biru . EFIRA dan DOREMON seolah-olah seperti SINONIM . Kucing berkepala biru =.=' Ehhhh jap jap jap . Tak rasa kerrr doremon tu COMEL ? hahahahahaha !













* update : henfon dah conform hilang . mungkin penumpang yang duduk seat 28A tuh perasan ada vibrate2 masa aku or mr KA call . then kemungkinan yang sangat besar dah dikebas =.=' Aku pasrah Ya Allah :'( Duhai hati bersabarlah, ini tandanya Allah mahu menguji ~



No comments: