Friday, May 27, 2011

contest GAMBAR BERSAMA HAIWAN




Assalamualaikum semuaaaaa :DD
Salam penghulu segala hari ~
Moga korang semua sihat-sihat belaka yerr ^^

Hari tuuuuuuu dah kena tag dengan kakzora pasal contest GAMBAR BERSAMA HAIWAN . Haaaaaa ni yang bersemangat yang teramat nak buat ni . HAHA . Oleh kerana aku seorang PENCINTA HAIWAN . Aiceceh . Kredit la untuk penganjur contest ini yakni Cik Nil dan special thanks kepada KakZora kerana sudi tag saya . Haaa lagi satu contest tu nanti2 la buat yer . Almaklumlah duduk sini pinjam berokband orang so tak selalu dapat online . Sobsobss .



Ni gambar Cik Nil bersama HAIWANNYA . comel giler koala tuuuuu ! >.<






Okaaayyyy ni GAMBAR aku dan sedikit penceritaan berkenaan AKU dan HAIWAN ini ;


Ini Umie . nama sebenar dia UMIE AIDA . PERCAYA ? jangan percaya kalau tak korang sama kena tipu dengan staf unit gajah kat tempat praktikal aku . HAKHAK . mati-mati aku percaya nama dia UMIE AIDA . kesian UMIE AIDA kena letak nama dia kat anak gajah . Okay nama sebenar dia HUMIEDON . Tapi kitorang bantai gak panggil UMIE . hakhak . Comel bukan ? :') Sukaaaaa sangaattt dengan dia okey ! Sangat manja . Umor setahun . Mcm mana dia boleh masuk dalam taman hidupan liar ni ? Dengar-dengarnya orang kampung jumpa dia follow satu trak kelapa sawit . Maybe dia ingat trak tu mak dia kot :'( Kesian sangat so orang kampung panggila la pihak WRU dan Umie pon dibawa ke sini . Umie ni pandai tau . Kalau kita panggil nama dia, dia sahut dengan bunyi gajah . Tapi lain sikit laa sebab kecik lagi kan . Umie suka makan lobak dengan biskut marrie . Umie suka minum susu tapi dia tak suka habiskan . Bulan MEI ni genaplah umur Umie setahun :) Nak jumpa Umie ? Kenalah jadi student Animal Health macam aku then waktu praktikal jangan lupa pergi Lok Kawi WildLife park, hihi ^^ OKEY DONEEE !!!


Dan kat bawah ni syarat-syarat penyertaan untuk join contest ni . Ouhyea aku lupa nak tag orang . Hurrrmmmm nak tag FARAH, SIZTA NYOT dan HANI BAMBAMMMM ;DD



SYARAT2 PENYERTAAN:

1. Coretkan 1 entri pasal contest ni..( CONTEST GAMBAR BERSAMA HAIWAN )...
hantar 1 je gambar ye...dlm gmbar tu max 3 org sahaja dan wajib ade at least seekor haiwan atau byk pun xpe!
2. letak gambar Nil bersama haiwan di atas dlm entri dgn side bar dgn caption contest gambar bersama haiwan (link kan dengan url contest ini)
3. Wajib follow blog ini (http://mysmallcottage.blogspot.com/)
4. Dah join tgglkan komen anda pada entri ni dan letakkan link entri anda skali
5. Tag 3 org rakan blogger anda
6. Dan Tarikh Tutup: 1 JUNE 201
(copy right from Cik Nil punya blog)



No comments: