Friday, April 29, 2011

experience !



Assalamualaikum semuaaa !

Mood tengah malas gila niiii =,='
Barang-barang dalam bilik banyak tak kemas lagi ..
Esok nak terbang dah ke KK risau banyak benda ni =.='
Malam tadi taktau la nightmare apa sampai terjaga and terbangun
then macam tercungap-cungap menggigil satu badan =.='
Ya Allah sumpah horrible tapi aku tak ingat langsung apa aku mimpi ..
Atau mainan syaitan je ? Yelah lupa nak baca ayat kursi sebelum tidur =.='

Esok ; papai BINTULU, hello K.KINABALU !
Tolong doakan aku selamat dan dipermudahkan segalanya okey ? (=
Cuak la juga first time duduk sendirian jauh2 berdikari kat tempat orang ..
Drive sendiri pergi kerja then duduk rumah sewa sendiri ..
Ya Allah selamatkan aku dari segala perkara yang buruk-buruk dan
permudahkan segala apa yang aku lalui sepanjang sebulan kat sana :')

Belajar experience baru menyeronokkan kan ?





No comments: