Sunday, June 6, 2010

bertandang ~

Bertandang ke rumah pihak lelaki ..
Even before this penah laa sepupu sepapat
mengajak bersama2 bertandang ..
*memandangkan cousins yg kahwin smuanya pompuan

Aku tak pernah berkesempatan ..
Makanya semalam aku pon ikutlaa
rombongan Kakwin bertandang ke rumah
suaminya di Kajang bersama sepupu sepapat yg lain ..




Bak kata Makngah , ini jelaaa muka
yg di amek cmeraman dr Shah Alam
sampailaaa ke Kajang ..

Makngah , kami memang mcm neyyyyy ^^

Senang jer bertandang ..
Memang sesuai laa word 'bertandang' tuu ..
Just datang , makan2 , salam-salaman sesama tetamu
dan tuan rumah serta sanak saudara ..
Then about dua or tiga jam ,
dah boleh balik dahhhh ..

Dah habis bertandang , aku dgn kakakku
singgahlaa ke Bangi jap nak
tengok2 mana tau de shawls or cardigan menarik ..

Kakakku ni memandangkan dah dapat duet dr mama ,
dia pon memborong sakanlaaa baju and shawls yg ade .,

Naek lenguh kaki ku ini ..
Dahlaaa my mom belikan heels suruh aku pakai ..
I hate kasut tumit tinggi !!! Grrrrr ~
Rasa mcm pakai hape ntahh ..

Sampaikan cousin aku yg follow neyy
dok gelak2 je dgn situasi aku time uhh .. -,-

Nyway next week nk flyyyy ke Sabah :)
Sesiapa yg nak tempah souvenir boley laa gtau ..
Kos termasuk kos penghantaran + kos penat ..
^^






No comments: