Sunday, June 27, 2010

aku berjudi ?


baru beberapa jam lepas ..
aku letak status nehh kt fb aku ;
''okeyyyyyy fine ! sy kalah ! grrrrrrrr ~
(why Rooney cm ta bsemangat je mlm neh ? )
*melayang duet sia bhaa ~''

thenthenthennn kannnn ..
de laa org cakap aku berjudi konon2 bet team mne menang ..
kononkonon aku neh pertaruhkan duit tuk team feveret kuh
*England okay bebehhh ~
adehhsss .. mcm laa duit aku banyakbanyakkk sgt
nk pertaruhkan dengan benda tak berfaedah tuhh ..

hello sir , madam or whateverlaaa ~
aku masih waras dan insyaAllah masih mampu
berfikir dan bezakan mana baik dan buruk ..
aku masih dlm proses menuju perubahan yg lebih
positif dan aku mengaku aku bukan laa baikk sgt ..
tapi aku masih tahu batas2 diri aku sbg seorang muslim ..
untuk apa aku pertaruhkan duit sedangkan mcm2 lagi
aku boleh beli untuk duit tuu eg ; shawls , bags , cardigan ..
dan aku bukanlaa pencinta bola dan kaki bola dan
bukanlaaa setiap perlawanan aku tengok ..
just mana team aku rasa best baru aku hadap menatang 4segi uhh ..

okey meaning words ''melayang duet'' uhhh
bukanlaa bermakna aku berjudi dan bet dgn sesiapa ..
just buat perjanjian with my dear Mr KA ..
*its not important laa kot nk mention psl agreement tu ~

okeyyy makcek , pakcek , atok , nenek ,
abg , kakak , cik adik , cik kodookkkkkkk ..
i hope u understand about it dan jangan
la sukasuki menuduh yg bukanbukannnn okey !

*haihhhh hot neh ! dahlaaa England kalah ~




No comments: