Monday, March 1, 2010

menipu tertipu



berat turun lagi ..
turun and semakin turun ..
tapi , badan masih mcm neyyy jugak ..
adakah penimbang tersebut menipu ?
dan aku juga tertipu ????

konpiuss .. konpiuss ..
masa gi klinik pagi tadi ..
*kerana hyper penat dan ta sehat
aku diarahkan oleh nurse utk timbang berat badan ..
benda yg paling3 aku tak suka ..
kenapa ?
aku benci tengok berat aku sendiri ..
padahal memang aku patut terima pon ..

*org mesti kata aku ni tak sedar diri .. kalau da gemuk tuu , gemuk laa jugakk ..

berat da turun 3kg lagi ..
ingat senang nak turun mendadak 3kg sekaligus ?
tapi chehck blood pressure agak meningkat ..
mungkin kerana faktor penat dan tension ..
penat tak cukup tidur ..
menjadi fasilitator kt Miri ..

*next post entry laa aku story pengalaman jd fasi .. pix tak sampai2 lagi kt tgn aku ..

apa-apa pon nasihat dari fasi yang 'paling garang' neyy ..
''JAGALAH KESIHATAN ANDA''




No comments: