Thursday, March 4, 2010

fasi feyra :)

so .. seperti yang dicanangkan olehku before ney ..
mau story sikit pengalaman menjadi fasilitator ..
sikiiiiiiittttttttttttttttttttt jek ..

ta banyak pon :)

best sangat dapat mengarah budak2 ..
hakhak .. :P

bukan2 ..
actually best dapat menimba pengalaman ..
kalau before this asyek tengok orang lain jadi fasi ..

kali ney amekkkkkk ..
aku lak jadi fasi gila kuasa .. huhu ..

tapi yang memilukan hati yang lara ney ..

pix aku ta banyakk pon dalam simpanan ..
kenapa ?

sebab aku agak busy mengendalikan program ..
*cehh berlagak gilaa bunyik padahal bukan pengarah prog pon

just yang ada pon yg candid2 ..
sipi2 je body aku termasuk dlm pix uhh ..

itu pon kira agak bertuah laaa sebenarnya ..

*Mr KA punya pix belambakkkk .. ta puas ati tol !


ta pasal2 aku dapat gelaran baru ..

fasi feyra ? fasi paling garang ..
geli ketiak aku dengar budak2 uhh cakap aku garang ..

kenapa garang ???
''ahkak feyra pandai psiko kami''
warghhh hahaha ..
sejak bile pulak aku reti nak psiko-psiko org lak ney ..

okey malas dahh nak potpetttpotpett panjang ..
nak ltak pix skit jek ..

takleyy banyak2 sebab pix aku takde ..
ada certain2 pix mremg ada body aku skit masuk ..
pandai2 laa zoom eah .. ;)



mereka-mereka :)

'muka-muka ceria pelajar SMKLB Miri' :)


'Pengarah program kami bersama penceramah Ustaz Nasir'

'gamba yang dianggap sgt lucky sbb ada aku kt dlm uhh'

'Ramping dan Rampai' (mereka sgt sporting!)

Cikgu Shahril yg sangat2 sporting ..

beliaulaa penggerak tulang belakang dlm progrm
bengkel pemantapan kepimpinan kami neyh ..
Thankss cikgu for that gimik mlm uhh ..
Even tension gak tapi kami puasssss :)
* yg kat sebelah cikgu uhh ? tumpang glamour jekk :P

So akhir kata , aku gembira program ini berjalan lancar ..
Thankss for all gengz bakti siswa kump2 ..
korang memang havouck !!!
seronok sangat bekerjasama dgn korang ..
enjoy and spent time together ..
gelak sama2 , nangis sama2 , pengsan sama2 ..
and for My Mr KA ..
thankss for all caring u show to me ..
saya sangat happy dengan awak kat sana :)







No comments: