Wednesday, January 20, 2010

payung siapa ?



jam menunjukkan tepat pukul 12.45 tgah malam ..

roomate tersayang telah selamat berdengkur ..
aku ?
masih selak-selak notes prinsip biology ..
konon-konon esok kuiz so kenalaa study ..
*amalan pembelajaran yg sgt tak sihat

time-time mcm ni tiba-tiba terdetik mau
usha-usha pix2 yg de dlm folder lappy ku ..
sambil mengusha2 terattrack pulak kek satu gambo nehh ..




lokasi kejadian : nursery hutan
waktu kejadian : amali kursus pengurusan ladang
mood : bermanja-manja dengan payung Mr KA

ketika kejadian berlaku,hujan takdela lebat sangat ..
just renyai-renyai gemalai sahaja ..
*tapi lepas kitorg snap pix neh,ujan trus turun dgn lebatnya
so ? its means ?
''lu pikirlaaaa sendiri''

ehh , tu bukan payungku ..
yang lain-lain memang guna payung hakmilik sendirian berhad ..
payung siapa yg ku gunakan ?
payung siapa ? payung siapa ? payung siapa ?
* ala-ala iklan burung murai

kalau kalian bijak meneka , jwapan sudah diberi
dalam post ni jugak ..
hint : sila baca semula post entry aku

hmmm ..
itu bukan bermakna aku tak mampu beli payung ..
cuma tidak berkesempatan sahaja ..
hari tuu da usha kt super save , ParkCityMall bersama **** ..
tapi tak jumpa ..
so si **** pon sudi memberiku pinjam payungnya yg besar itu ..

*serious,aku tak suka beli payung kt Bintulu .. murah dan mahal
tetap sama .. tidak berkualiti ..
aku suka payung kamoo itu .. lain kali beriku pinjam lagi yahh ..

(^^)



No comments: