Saturday, January 16, 2010

ayuh main selut ! :D




special credit to Ayu ..
my beloved maduuuuu :D

-16 Januari 2010-
Lokasi kejadian : Ladang Kongsi 2
program buku hijau yg wajib disertai oleh semua
student UPM kampus Bintulu ..
kalau dulu la kan ..
memang tanah , selut , lumpur dan yg sama
waktu dengannya memang bukan pilihan aku ..
tapi .. sekarang ???
secara paksa relanya memang kena berkubang ,
berbudi dan berbakti kepada tanah ..
its okay .. aku dah lali dengan semua-semua itu ..

semenjak menceburkan diri dlm fakulti sains pertanian dan mkanan neh ..
totally perspektif aku dlm hal2 berkaitan pertanian berubah ..
*actually taknak asyik kena perli jek dgn Mr KA
cacing , lipan tanah and binatang-binatang yg agak
menggelikan tuu bukan lagi satu kegelian utk aku ..
* ehh , betul ker ???
memang geli tapi bukan hundred percent ..
masih boleh diterima sekiranya binatang2 tersebut ada
kat sekeliling aku .. takdelaa terloncat2 tergedik2 ..


program buku hijau kali ni a lil bit menyeronokkan ..
maybe sebab da kenal rapat and whatever laa kan ..
totally semua okey and hopefully until ujung sem
dapat laa kekal rlation mcm ini keyh ..
this sem kena tanam kacang soya ..
*bolehlaa aku bukak bisnes buat tempe mcm khairul azzam
dlm novel 'Ketika Cinta Bertasbih' ..

actually aku bukan main selut pon ..
cuma Bintulu yg cantik neyy mengalami musim hujan
yg agak kritikal (means everyday hujan) ..
so tanah bukit memang habis lembap ..
air bertakung kt sana-sini ..
then we all kenalaa cangkul aliran longkang utk
biar pengaliran air tu mengalir ke parit ..
(err , tak perlu kot berceloteh pjg lebar lg ..cnform
korang tak berapa faham kan .. kan .. kan ..)

* today was our special day (me & Mr KA)
eventhough our relation msih baru ..
sy tetap rasa suda kenal lama sama awk ..
of course because our first met bukan kt kampus :)
ikutkan suda hampir lima tahun kot sy kenal awk ..
biar org nak jadi CNN or paparazzi ..
saya tak kisah apa-apa pon ..da important thing ..
we love and caring for each other :)
Aishiteruuuuu ~

No comments: