Monday, September 21, 2009

maaf , lambat :)




selamat hari raya aidilfitri !!!!!!

hopefully masih belum terlambat utk aku wish u all slmt hari raya ekk ..
semoga pd bulan ini dpt disambut dgn penuh rasa kesyukuran dan kebahagiaan dismping keluarga dan sanak saudara tersayang ..

ohhh !
bahagianya bila dpt menjejakkan kaki ke smenanjung lewat petang semalam !

walaupun flight delay slama setengah jam , namun aku ttap sabar menunggu ..
dalam hati hanya Allah shj yang tahu betapa excitednyer aku utk pulang ke hometown kuh beraya bersama keluarga tercinta , bertemu sanak saudara and kawan2 lama !

buat rakan2 seperjuanganku di sana ..
jangan bersedih taww ..
aku syg korang sangat3 .. nnt aku bawak balek kueh raya dr smenanjung byak2 meyhhhh :)

kepada semua2 yg membaca entry aku niyyy ..
mohon ampun dan maaf sgt3 andai ada :
-termarah
-terngumpat
-tercaci
-tersinggung hati
-terkutuk
-terpukul @ terbelasah @ tersepak @ terterajang
-terbuat sakit hati or terasa hati
-terguna duit (kalau ada hutang kt korang , habaq tawwwww)
-termakan @ terminum (halal je lewww)

dan beberapa 'TER' yg sik dapat kamik tules :)
raya niyy jemputlaaa dtg rumah yerr ..
aku sntiasa mmbuka pintu .. jgn risau , kuih raya still banyak lagi deyhh ..
tp nak dtg inform dulu .. takut2 aku sik ada kt rumah ..
penat korang ketuk pagar and bagi salam kang ..

to all member2 lama ..
dtg laa rumah aku .. rindu giler3 kt u all ..
ada masa boleyy laa hang out kjap before aku balek borneo :)

thats all for my entry this time ..
sekali lagi kamik ucapkan salam aidilfitri , maaf zahir dan batin ..


~slm sayang , feyra~




No comments: