Sunday, September 27, 2009

again !

ahh .. akhirnya hari yang paling tak kunanti akan kunjung tiba ..

goodbye to all my beloved peeps ..
special thanks to hani , una and peng yg menggembirakan aku ..
thanks sudi dtg beraya rumah aku ..
insyaAllah bulan november nnt we'll meet again :)
sorry can't hangout together coz i dun't hve enough tyme eventhough aku balek agak lambat .. trlalu banyak keje kt rumah and subjek yg perlu dibaca !

again ..
aku akan meninggalkan semenanjung buat kali ke2 ..
flying to bintulu thiz tuesday dgn menaiki 'belon' air asia :)

berhempas pulas lagi bersama rakan2 seperjuanganku menempuhi exam dan hari2 yg penuh mencabar di sana ..
final also is juz around da corner !
tak sampai sebulan pon tempoh utk aku study .. aduyaaiii~

to all yg masih menyambut raya ..
slmt mnyambut hari raya lagi ..
kumpul duet raya banyak2 lagi :)






to all my friends at upmkb , kamik rindu sama kitak2 ..
tunggu kepulanganku di sana .. weeeee ~

No comments: