Thursday, July 9, 2009

ngahngah


pssstt .. psstt ..
aku take over jap labtop member neyy .. hehehh ..
dia gi merayau satt .. so ksempatan aku utk take over ..
yeayyyyyyy22

first week kuliah ..
dapat pelbagai info and byangan2 pada masa akan dtg .. weeee ~
paling best class english and etnich studies la kotttt ..
english kena buat blog wehhh !
hebaattt .. tak payah laa susah payah aku nak baca paper , wat catatan and so on yg sama waktu dengannya ..
boleyy aku mgadap pc and labtop dgn lebey lama lagi ..

okeyyy , cerita pasal labtop and komputer neyy ..
aku teringin nak labtop wehhh .. kt sini untung ahh sapa da bwak lp awal2 ..
wireless connection laju woyyy .. niyy pon aku update kt dlm bilek member jerr .. takyaahh bsusah payah memanjat bukit yg maha tinggi tuk pergi ke pusat fakulti dan seterusnya menuju ke makmal ICT ..

most notes yg diberi pon by email and online notes ajer ..
da takde2 nak copy and paste serta photostat2 lagi meyhhh ..
semua pkai teknologi yg makin brkembang neyyy ..
haahhhhhh ..
siapa kata bintulu tak maju ??? sepaakk nak ???
ngehhheeee ~
UPMKB je kottt yg maju .. bintulu belum spenuhnya lagi ..
tunggu laa aku jadi wakil rakyat kt sini .. heeee :P

next week aku da start dpt mcm2 assigment kottt ..
thiz week relax2 lagi .. selak2 buku jerrr ..
sambil selak sambil ngenyit2 mata nak tido .. hehee ..
start next week jgn harap laa kau boleh relax2 sakan cmni wahai efiraaa ~
conform blambak2 ahh proposal , assigment and journal kau kena tulis ..
blom msuk tugasan2 amali lagi .. erghhhhh ..

-prinsip biology 1
-physical chemistry
-TITAS
-etnik studies
-english
-komunikasi pertanian

banyaaakk taakk ? aku rasa course DKHP paling sikit kott utk sem niyy .. 16kredit jerr cmpur KOKO ..
psst , aku amek class prsembahan teater and drama ..
gilaaa agaknya aku niy wehhh .. gatal2 pi amek class uhhh ..
tapi lagi okeyyy kottt brbanding aku amek PBSM - prsatuan berehat spnjang masa :P

okayyy sampai di sini sahaja laa thiz time ..
kamik sik mau lama2 ngadap lp niyy ..
takot kitak2 kt luaa tuhh bising .. hehee ..
see u next time bebeh !

-blok G , Kolej Sri Rajang , UPMKB-

No comments: