Saturday, June 13, 2009

ohh bintulu

Alhamdulillah ..
setelah berfikir selama 5hari , 22 jam , 45 mnit dan 30 saat ..
akhirnya aku mengmbil keputusan utk menerima offer dr
Universiti Putra Malaysia kampus bintulu ..

usahlah ditanya mengapa , kenapa dan bagaimana ..
sungguh sukar utk ditafsirkan .. weeeee ~


terlebih dahulu ucapan ribuan terima kasih yg tak trhingga ku ucapkan kepada semua insan2 yg byk membantu serta memberi pendapat kt aku ..
thanks again and aku apprciate sgt2 pendapat u all itu :)

kepada rakan2 yg sgt ku sayangi ..
terpaksa laa kita berjauhan buat seketika .. but don't worry u all are always in my mind .. keep trying our memories :)
psst , after thiz aku ckap 'kitak kamik' arrr dgn korang taww .. mueh2 :P
goodluck laa kt korang2 and teruskan perjuangan yeaaahhhh ! heee ~

pra-u smkbbst , i will miss damn much our memories .. sorry aku tak dpt nak teruskan perjuangan with u all ..
tempat tak penting , kt mna2 pon boleh berjaya if ada usaha :)
janji ada semangat dan daya usaha yg tinggi .. chaiyOoookkk 2 ! :D
please naikkan nama skola okayyy dgn result u all yg gempak2 itu .. :)

dear bintulu ,
nantikan kedatangan ku di sana yaaahh ..
these 26th of june i will fly2 awaayyy to BINTULU .. weeee ..
(poyo jer happy padahal rasa mcm nak pergi tahun dpn)


-sekian-




No comments: