Friday, June 19, 2009

lain yg ku harapkan , lain pula yg dtg !



hurmmmmmmmmm ~
ada org kata aku promote diri laaa konon2 bajet pandai dpt msuk upm ..

errr , ye ker ???
please terus terang ..
maybe i can delete latest post yg pasal aku wat decision uhhh ..
bukan aku nak promote diri ..
just nak senangkan laaa kawan2 ku yg bertanya ttg keputusan nak amek matriks or take offer ipta tuhhh ..
sorry ..
aku tak reti nak cari publisiti murahan or promote2 neyy ..
maaf sgt2 ..

okeyyy , back to the basic ..
sampai skarang , surat offer aku tak dapat lagi ..
bukan apa , medical checkup and hal2 lain yg ada kt surat uhh perlu di settlekan ..
tiap2 hari aku dok mengusha abang posmen yg menghantar surt2 dr rumah ke rumah ..
aku taknak laaa settlekan last2 minute .. nanti ada jerr yg tak kena ..
dahlaa aku ni jenis clumsy and cepat lupa ..
mcm2 lak tertinggal and tak settle pulaakk ..

tgahari tadi , after solat jumaat laaa ..
memang ada surat sampai ke rumah .. setelah diamati , urusan seri paduka baginda ..
aittt , surat dari SBP ..
hah ??? takkan aku dapat kott ? ( perasan jerrr )

after dibukak dan diselongkar ..

TAWARAN KEMASUKAN KE SEKOLAH BERASRAMA PENUH
KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA

NAMA : MUHD ADIB NAZHAN BIN KHAMSAH
SEKOLAH : SM SAINS TUANKU JAAFAR , K.PILAH
DAFTAR : SEGERA


laaaaaa ! mcm mana boleh dpt last intake neyy ?
adik aku da slamat kt mrsm k.klawang pon ..
kalau tanya cnform dia taknaakk .. kalau kt seremban takpe gaakk ..
kt k.pilahh .. lagi jauh seyhhh ..
tapi aku rasa sekolah tu sekolah terbaekkk kt n9 niyyy ..

hahaa .. tergelak2 aku doe .. yelaah , mcm desperate sgt jek die dpt neyy ..
sgt2 lambat lak tuhhhh ..
sgt2 tak sangka laa dia leh dapat offer hebat cmtuhh .. huhuuuu ..
(kakak yang jahat)
aku mengharap surat twaran UPM , surat twaran SBP laakk yg sampai ..
alahaaaaii adik aku !

apa2 pon .. aku doakanlaaaa dia buat pilihan and tempat terbaikkkk :D

No comments: