Thursday, June 25, 2009

esok hari ...

esok ..
aku akan terbang ke sana ..
merealisasikan impian aku ..
untuk menuju puncak ke menara gading ..


perasaan ?
bercambur-baur !
teruja .. risau .. suka .. sedih .. pilu .. bangga ..
mcm2 ada ..

teruja sbb dpt menjejakkan kaki ke tempat yg aku tak pernak terfikir ..
walaupun tidaklaa sehebat pergi ke oversea , namun aku b'syukur kerna diberi peluang ini :)

risau .. sbb berjauhan dr keluarga ..
tiada kongkongan dr mama dan ayah .. mungkin bebas itu seronok ..
ttapi di zaman yg serba moden ini .. kita kena tabah dan kuat semangat menjalani rutin harian berjauhan dr pengawasan ibubapa ..
itulah yg merisaukan aku ..

suka dan agak bangga sedikit .. kerna aku dpt memberikan kegembiraan kpd kedua org tua .. biarpun kputusan spm kurg mmberansangkan , ttap ada ruang rzeki ku di ipta .. insyaAllah .. akanku berusaha lebih gigih utk mncapai kejayaan ..

sedih dan pilu ..
bila mengenangkan perpisahan yg makin hampir ..
sahabat handai , sanak saudara dan family tersayang ..
semakin jauh di mata ..
kerinduan pasti akan berputik ..

maaf atas segala salah dan silap ..
doakan kejayaanku di sana :)
insyaAllah . kjayaan milik kita bersama ...

with love , feyra


No comments: