Tuesday, March 17, 2009

3rd - tag by echa :)

kali ini aku telah menjadi mangsa tag echa .. hohoh ;DD


alamak , kena selongkar wallet pulak ?
selongkar sikit2 aje laa ekk ..
malu laa sygs ! huuu ..


tak perlu diungkap lagi .. aku tau wallet ku memang sudah
usang .. hahaa .. da dkat tiga tahun aku pkai niyh ..
da byak koyak rabak pon .. kalah kain lap kt rumah aku tuuu .. ;P



yesss .. bila wallet aku dibuka .. inilah rupa parasnya .. huhuu ..
stop ! aku tau memang buruk ! heeeee ..
ini gmbat pasport empunya diri .. muka tak boley blaahh :P

mereka laa jantung hatiku :) pilih2 .. mcm2 adaaa ..
oOopss .. tp bukan yg kiriii skali tu tawww !


IC and lesen .. saje jer taknak tnjuk muka kt IC tuh .. gilerr hodoh
lorr time muda-mudi dlu ..


err .. usah ditanya mengapa .. memang hobiku mngumpul resit2 pmbelian dan segala jenis tiket .. huuu .. ni kira sikit .. bfore thiz ada banyak lg .. tp da slamat dlm tong smpah .. :)


kad .. kad .. and kad .. alamak , taktau laa cmner tiket ktm tuu
leh ader dlm my wallet ..heeee :P


gedix2 nk tnjuk duit yg tak sberapa .. nk tunjuk ahh yg aku ni
da pokai ! so takyah mintak aku blnja apa2 yerrrr ..



haaaa .. nmpak ajer tebal .. padahal kt dlm tu banyak sampah sarap !
takper2 .. nnt biler ada masa aku jalankan laa proses pembuangan brang2 yg dah patut dilupuskan .. heeeee ;DD


No comments: