Monday, March 16, 2009

2nd - aweyn's tag pulak- :))

Adakah anda suka blogging?Kenapa?
- sebab blogging itu BEEESSSTTTTTT -


Blog siapa yang anda selalu skodeng?Nyatakan 5.
1. sizbunga
2. aweyn
3. echa
4. atok
5. naoumie


Upload 5 gambar followers yang anda suka.Dan describe it.Tidak semestinya orang yang anda nyatakan di atas:


i looked so weird (raya 2008)
pengetag : aweyn :)
==> dia SANGAT COMEL and GEBU . sgt geram dgn rambut dier ! mcm nak tarik2 ajerr .. huhuuu ..




fieza sygs :)
==> ni lagi sorang wat aku sgt2 jelez ! heee .. die suke wat mimik muka muncung2 uhh .. mcm nak ciom2 org :) pija , sory ku cilok pix kamuh . btw , sgt chantek nn ini pix yg aku pling sukerr .. :)




=,= the darlings
shazea :)
==> dia photogenic :) semua pix dye chantek2 belaka .. nak mintak die ajar cmner nak jd sntiasa chantek mcm dier .. heheee ;DD






echa sygs :)
==> her action was vry cute ! sgt2 chumels bsama braces nyerr .. hihiii .. dia juga pandai edit pix .. pix2 dier hebat2 ! :))





nabila :)
==> dia pon hebat ! mata menawan sprti kucing .. kulit yg gst gebu ! hahaa .. minah , kau pkir kau ajer nak ciom aku ? aku pon nak gak ciom kau ! mueh2 .. =P




tgok bidadari terbang
eyh2 .. aku tau da trlebey pix .. saje2 ajer semakkan pix mamat poyo niyh .. hahaa =P
encik Aus :)
==> dye bukan follower , mahupun di follow .. hahaa .. dye shabat baeek & ....
aku tau dye pasti tak suke aku ltak pix dye .. tp aku tak pduli .. mueh2 .. aku tetap nk kata suker gilerr pix bottom dye niyhh .. hahaa ;DD



Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda?
Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati?
Dan siapakah orang itu?
- semestinya ! but biarlaa wakt n masa yg tentukannya .. jodoh prtemuan di tangan Yang Maha Esa :) -



Taken or single?Mana lebih bagus?
- single ! single ! single ! -


Pernah tak cinta anda tak dibalas?
- selalu mungkin ! -


Ciri-ciri idaman gf/bf anda.Nyatakan 5 :
1- syg aku sprtimana aku syg dia
2- bukan playboy , bukan mata keranjang , bukan womanizer !
3- sentiasa menunaikan perintah Yang Maha Esa
4- not a smoker or a rempit guy !
4 - kelakar dan suka wat aku gelak + penyabar


Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
- 26 insyaAllah :) -


Nak berapa anak?
- shhh .. biarlaa rahsiaaa -


orang bertuah yang anda ingin tag?
- nabila , miza , fiqah , een , echa , miranisa , fieza , hani -


No comments: