Friday, February 13, 2009

cikgu kata , ''hujung bulan ni kot ?''

Photobucket
*aku bukn KPA or P.Islam okeh ! KRS ajerr*



hari nieh .. 14 februari .. aku bersama-sama cik mira , miss dylla n norshuhada menghadirkan diri dgn tujuan mencapapkan diri dan melawat bekas sekolah kami .. kebetulan hari ini telah brlangsungnya hari sukan pringkat skolah ..
maka ramailah student bbst dan bekas2 student mnyemak2 dtg pd pagi tadii ..

Photobucket




tapi malangnya ,
aku terlewat bangun .. maka dengn itu , aku tak dpt menyaksikan acara prbarisan dan tidak dpat mnonton kehebatan pasukan KRS yg telah mnjuarai acara prbarisan slama tiga tahun brturut .. eceeeceehhh .. ;)

Photobucket






wahhaaa ..
act bukan tajuk utama kita yep ..
aku nk story psal RESULT spm wehhh ..
RESULT SPM !!!

sprti yg sedia maklum ,
kalau dah nme pon brkunjung ke skolah , of course laa aku telah brtemu dan ditemubual oleh para guru2 ..
dan semua mmperkatakan ttg result spm yg makin menghampiri ..

adOyaaii ..
sgt2 tension apabila telah diasak dgn pelbgai persoalan dan prtanyaan ttg cadangan masa depan ..
kos ape ? amek ape ? u mne ? stpm xnak ke ?

dan ku telah brtemu dgn guru BM ku .. dan smpat berbual2 ..



cikgu K : kamu dah tau kan , kmungkinan bsar kputusan akn kluar ujung bulan nih ..
KAMI :(masing2 trkesima dgn mata dan mlut yg trlopong)
cikgu K : saya tak hairan kalau dikeluarkan awal pOn .. sebab 2 atau 3 tahun lepas memg kputusan kluar bulan 2 .. sy haarap kamu brsedia la yer
KAMI : tapi cikgu ! knapa cpt sgt ???
cikgu K : mungkin krana nk mudahkan sebarang urusan khususnya pelatih2 pLkn panggilan ke2 nnt .
KAMI :(menunjukkan muka yg agak gerun dan sedih)



hah .. bukan cikgu tu sorang jer yg mngatakan sedemikian rupa .. sebahagian besar cikgu2 yg kami jumpa mmperkatakan prkara yg samaa .. sO , khabar2 angin yg mngatakan kputusan spm akan kluar hujung bulan ini , kemungkinan besar ada betulnyaa ..


adakah igauan ngeri mnjadi realiti ????






2 comments:

atok said...

dtg la cpat wahai resulttttt,
aku da x sbar menantimu.
woahhhhhhhhhh! ;DD

thegadis said...

alamk!
akhir bln2 ker.
serm yer.!